دل شکسته

متفرقه

دل شکسته

متفرقه

سمت راست مغز نادان است!!! میدانید چرا؟

سمت راست مغز نادان است!!! میدانید چرا؟ 

 

در حالی که بر روی صندلی نشسته اید پای راست خود را از زمین بالا ببرید و در جهت عقربه‌های ساعت بصورت دایره ای بچرخانید و همزمان با این عمل با انگشت راست خود عدد شش انگیسی را در هوا بنویسید .

بدون اینکه متوجه بشوید پای شما جهت حرکت خود را تغییر میدهد. امتحان کنید……

کینه

بخشش، بخشیدن، گذشت. اینها واژه‌هایی است که برای من بی‌معناست و هر چه سعی می‌کنم نمی‌توانم معنای آن را بفهمم و لمس کنم. نرگس می‌گه: "دیگران رو ببخش تا آروم بشی، تو که اینقدر مهربونی حتماً می‌تونی ببخشی و گذشت داشته باشی." ولی اصلاً و ابداً نمی‌تونم ببخشم چون توی زندگیم همه چیز یاد گرفته‌ام الا گذشت و بخشش رو. نه پدر و مادرم و نه معلمان و اساتیدم چیزی در مورد بخشش و گذشت به من نیاموختند برای همین احساس می‌کنم الان هم دیگه نمی‌تونم یاد بگیرم و مدام به خدا می‌گم:«خدایا خودت جوابشون رو بده،‌ من نمی‌تونم ببخشم و گذشت داشته باشم. از من هم نخواه که ببخشم.» توی زندگیم جز «آه»‌ کلمه دیگه‌ای یاد نگرفتم و احساس می‌کنم بهترین کلمه‌ای است که به من آرامش می‌ده.

سخنانی از انیشتین

سخنانی از انیشتین


1) هر احمقی می تواند چیزها را بزرگتر، پیچیده تر و خشن تر کند؛ برای حرکت در جهت عکس، به کمی نبوغ و مقدار زیادی جرات نیاز است.2) دست خود را یک دقیقه روی اجاق داغ بگذارید، به نظرتان یک ساعت خواهد آمد. یک ساعت در کنار دختری زیبا بنشینید، به نظرتان یک دقیقه خواهد آمد؛ این یعنی. «نسبیت»
3) فرق بین نبوغ و حماقت این است که نبوغ حدی دارد.4) عاشق سفر هستم ولی از رسیدن متنفرم.5) من هوش خاصی ندارم، فقط شدیدا کنجکاوم.6) سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید.7) دنیا جای خطرناکی برای زندگی است. نه به خاطر مردمان شرور، بلکه به خاطر کسانی که شرارتها را می‌بینند و کاری در مورد آن انجام نمی دهند.

8) یکی از قویترین عللی که منجر به ورود آدمی به عرصهء علم و هنر می شود فرار از زندگی روزمره است. مثال زدن، فقط یک راه دیگر آموزش دادن نیست؛ تنها راه آن است.9) حقیقت آن چیزی است که از آزمون تجربه، سربلند بیرون آید.10) زندگی مثل دوچرخه سواری است. برای حفظ تعادل باید حرکت کنید.